Απολαύστε άφοβα το αγαπημένο σας γλυκο

Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα γλυκά αλλά θέλετε να τρώτε πιο υγιεινά, δείτε μερικά tips που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τις ενοχές κάθε φορά που υποκύπτετε στον πειρασμό.

Προτιμήστε αλεύρι ολικής άλεσης, καθώς προσδίδει αρκετές ποσότητες βιταμινών (Β και Ε), μετάλλων και ιχνοστοιχείων (σίδηρο, φωσφόρο, ασβέστιο, κάλιο, νάτριο) και φυτικών ινών, χαρακτηριστικό που καθιστά τα τρόφιμα που το περιέχουν πλήρη τροφή.

Αντικαταστήστε το ζωικό λίπος (αγελαδινό) με μαλακές μαργαρίνες φυτικής προέλευσης, καθώς προσδίδουν αντίστοιχο γευστικό και οργανοληπτικό αποτέλεσμα στα γλυκά μας σε σχέση με το βούτυρο, ενώ παράλληλα μας γλιτώνουν και από τα «κακά» για την υγεία μας κορεσμένα λιπαρά.

Αντικαταστήστε τη λευκή ζάχαρη, ή μέρος αυτής στη συνταγή, με στέβια, ώστε να μειώσετε τις θερμίδες από τη ζάχαρη. Η χρήση της στέβια αντί της ζάχαρης ή άλλων γλυκαντικών (π.χ. φρουκτόζη, μέλι) συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του βάρους μας.

Προσθέστε σταφίδες και ξηρούς καρπούς στα γλυκά σας καθώς βοηθούν στο να περιορίσετε την ποσότητα της ζάχαρης που χρησιμοποιείτε, ενώ οι ξηροί καρποί δίνουν ενδιαφέρουσα γεύση και ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

 

(Visited 692 times, 1 visits today)