Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αν θέλετε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιήσετε ζάχαρη καρύδας στις συνταγές σας.

Αρχικά θα αναφέρουμε πως η συμβατική ζάχαρη όπως επίσης και το σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, δεν περιέχουν καθόλου θρεπτικά συστατικά ζωτικής σημασίας.

Συνεπώς αποτελούν θερμίδες χωρίς «ουσία».

Αντιθέτως, η ζάχαρη καρύδας φαίνεται να διατηρεί μερικά από τα θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται μέσα στην ίδια την καρύδα.

Ωστόσο αν θέλετε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιήσετε ζάχαρη καρύδας στις συνταγές σας θα πρέπει να γνωρίζετε κάποια πράγματα:

Η ζάχαρη καρύδας μπορεί να αντικαταστήσει τη λευκή ή μαύρη ζάχαρη σε μια συνταγή αλλά δεν το συνίσταται σε συνταγές που περιέχουν λεμόνι.

Η αντικατάσταση είναι εύκολη μιας κι αναλογία είναι 1 προς 1.  Για κάθε φλιτζάνι ζάχαρης χρησιμοποιείτε 1 φλιτζάνι ζάχαρη καρύδας.

Επειδή η ζάχαρη καρύδας διαλύεται πιο αργά, ανακατέψτε την με τα υγρά της συνταγής (πχ βούτυρο, γάλα κτλ) για πέντε λεπτά να διαλυθεί εντελώς.

Επειδή η γεύση της είναι κάπως διαφορετική καλό θα ήταν να περάσετε σταδιακά στην αντικατάστασή της. Για αρχή μπορείτε να βάζετε μισή ποσότητα κρυσταλλικής ζάχαρης και μισή ποσότητα ζάχαρη καρύδας.

(Visited 361 times, 1 visits today)