Μια μερίδα στο σωστό μέγεθος από κάθε μία από αυτές τις ομάδες τροφίμων θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας σωστά.

Ένα ισορροπημένο πρωινό θα δώσει σε σένα και την οικογένειά σου το καλύτερο ξεκίνημα για την ημέρα. Χρειάζεστε έναν καλό συνδυασμό από υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα.

Αυτά βρίσκονται σε πολλά τρόφιμα και μπορείτε να επιλέξετε λίγο πολύ ότι σας αρέσει, αρκεί να είναι  από τις διαφορετικές ομάδες τροφίμων για πρωινό: σιτηρά, φρούτα και γαλακτοκομικά – και φυσικά ένα ποτήρι νερό.

Μια μερίδα στο σωστό μέγεθος από κάθε μία από αυτές τις ομάδες τροφίμων θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας σωστά.

Δείτε μερικά παραδείγματα από ένα νόστιμο ισορροπημένο πρωινό.

Ξεκινήστε με δημητριακά

Δημητριακά όπως η βρώμη, το καλαμπόκι, το σιτάρι και το κριθάρι σας κάνουν καλό. Ειδικά αν είναι ολικής άλεσης.

Γεμίστε με φρούτα

Το πρωινό είναι η καλύτερη στιγμή για να αρχίσετε να καταναλώνεις τις 5 απαραίτητες μερίδες φρούτων και λαχανικών της ημέρας. Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, τα φρούτα είναι η καλύτερη προσθήκη σε οποιοδήποτε πρωινό.

Νόστιμα γαλακτοκομικά

Πλούσια σε ασβέστιο για υγιή δόντια και οστά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι επίσης μια καλή πηγή πρωτεϊνών και είναι τέλεια για πρωινό.

 

 

(Visited 337 times, 1 visits today)