Υπάρχουν τρόποι!

Τα παιδιά χρειάζονται καθημερινά ένα θρεπτικό και υγιεινό πρωινό, το οποίο θα τους χαρίσει ενέργεια και πνευματική διαύγεια για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις σχολικές τους υποχρεώσεις.

Ωστόσο στην Ελλάδα το πρωινό συχνά παραλείπεται, ή συχνότερα αντικαθίσταται με εύκολα αλλά ανθυγιεινά έτοιμα snacks. Μπορείτε με κάποιους έξυπνους τρόπους να ελαχιστοποιήσετε το χρονικό περιθώριο και να είστε σίγουρες ότι τα παιδιά θα τρώνε κάθε μέρα το πρωί!

  1. Ετοιμάστε ό, τι μπορείτε από το προηγούμενο βράδυ (ή ακόμα και από το Σαββατοκύριακο, στην κατάψυξη). Τοστ, γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς και smoothies με φρούτα μπορούν να σας περιμένουν το πρωί απλά για σερβίρισμα!
  2. Επιλέξτε χαρούμενα και πρωτότυπα σκεύη φαγητού για να κάνετε το πρωινό να φαντάζει όχι αγγαρεία, αλλά γιορτή!
  3. Κάντε εβδομαδιαίο πρόγραμμα και φροντίστε για τα απαραίτητα υλικά εγκαίρως. Έτσι θα έχετε και περιθώριο να δοκιμάσετε και καινούριες συνταγές!
  4. Δώστε εσείς το καλό παράδειγμα. Καθίστε και φάτε μαζί τους, έστω και για 5 λεπτά! Το πρωινό γίνεται ακόμα καλύτερο αν γίνει οικογενειακό γεύμα, όπως το μεσημεριανό.
  5. Μην πιέζετε τα παιδιά να φάνε, αλλά να έχετε κανόνες. Το πρωινό δεν τρώγεται στο πόδι, ούτε με το βλέμμα στο smartphone. Η μέρα που ξεκινάει απαιτεί όλη την καλή μας διάθεση και όρεξη, κι αυτό μπορεί να το εξασφαλίσει ένα ήρεμο, διασκεδαστικό δεκάλεπτο πρωινό!

 

(Visited 179 times, 1 visits today)