Γνωρίζετε;

Οι β-γλυκάνες είναι σημαντικά δομικοί πολυσακχαρίτες που βρίσκονται στα κυτταρικά τοιχώματα των δημητριακών ολικής άλεσης. Η μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε β-γλυκάνες βρίσκεται κατά σειρά περιεκτικότητας στο κριθάρι, τη βρώμη, τη σίκαλη και το σιτάρι και η περιεκτικότητα επηρεάζεται και ποικίλει ανάλογα με το σπόρο αλλά και την περιοχή καλλιέργειας του εκάστοτε δημητριακού.

Η β-γλυκάνη είναι η καλύτερη πηγή διαλυτής φυτικής ίνας για την υγεία της καρδιάς και γι’ αυτό οι γιατροί πολλές φορές συστήνουν την κατανάλωση βρώμης για την αποφυγή εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.

Οι θετικές συνέπειες μιας διατροφής πλούσιας σε Β-Γλυκάνη έχουν επισημανθεί τόσο από την αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) αλλά και την Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων.

 

(Visited 176 times, 1 visits today)