Ποια είναι αυτά;

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι εξαιρετικά θρεπτικά καθώς είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Στην πραγματικότητα, περιέχουν περίπου την ίδια ποσότητα θρεπτικών συστατικών σε σχέση με τα φρέσκα φρούτα.

Παρόλα αυτά τα περισσότερα από αυτά εκτός από πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και γεύση, είναι αρκετά πλούσια και σε θερμίδες, συγκριτικά με τη φρέσκια τους εκδοχή.

Ποια είναι αυτά; 

Αυτά που κυκλοφορούν σε ζαχαρωμένη μορφή ή, με άλλα λόγια, είναι καλυμμένα με ζάχαρη, όπως οι φέτες αποξηραμένου ανανά, μάνγκο, μήλου, παπάγιας, φράουλας καλύτερα να τα προτιμήσετε αποκλειστικά στη φρέσκια τους μορφή.

Επιπλέον, καλό είναι να αποφεύγετε τα τσιπς μπανάνας αφού είναι τηγανισμένα σε αμφιβόλου ποιότητας λάδια, αλλά και τα μούρα και βατόμουρα (κρανμπερις), αφού έχουν -εσωτερικά- προσθήκη ζάχαρης προκειμένου να αντισταθμίσει την όξινη τους γεύση (με άλλα λόγια, καλύτερα να προτιμήσετε ένα κανονικό γλυκό).

(Visited 737 times, 1 visits today)