Η βρώμη αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς τροφές για το πρωινό και όχι άδικα.

Η βρώμη αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς τροφές για το πρωινό και όχι άδικα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά που σε βοηθούν να ξεκινήσετε την ημέρα σας  χορτάτοι και γεμάτοι ενέργεια.

Ας δούμε όμως μερικά λάθη που κάνουμε και όχι απλά δεν βλέπουμε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Φτιάχνουμε τον χυλό με νερό αντί για γάλα

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως η βρώμη είναι ένα πλούσιο πρωινό γεύμα το οποίο θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το μεσημεριανό. Αυτό βέβαια συμβαίνει όταν το συνδυάσουμε με κάποια πρωτεΐνη και όχι με νερό. Μουλιάστε την βρώμη σας σε γάλα αγελάδος ή γάλα από σόγια. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γάλα αμυγδάλου ή καρύδας αλλά επειδή και αυτά δεν είναι πλούσια σε πρωτεΐνη θα πρέπει να προσθέσετε ξηρούς καρπούς.

Δεν προσθέτουμε αλάτι

Είτε φτιάχνουμε αλμυρό, είτε γλυκό porridge θα πρέπει να βάλουμε μια «πρέζα» αλάτι. Βάλτε το αλάτι στην αρχή της διαδικασίας ώστε το πρωινό σας να αποκτήσει μια πολύ πιο νόστιμη γεύση και όχι κάτι μεταξύ αγριόχορτου και σανού! Αν βάλετε το αλάτι στο τέλος του μαγειρέματος τότε το αποτέλεσμα θα είναι περίεργα αλμυρό και καλό θα ήταν να μην το δοκιμάσετε!

Δεν το ανακατεύουμε αρκετά

Το ανακάτεμα βοηθάει στην διάσπαση των φυσαλίδων πριν γίνουν πολύ μεγάλες και προλαμβάνει κάποια «έκρηξη» του χυλού. Όσοι χρησιμοποιείτε τα μικροκύματα καλό θα είναι να ζεσταίνετε το πρωινό σας σε διαστήματα των 45″ και ενδιάμεσα να ανακατεύετε. Όσοι μαγειρεύετε στο μάτι της κουζίνας απλά να ανακατεύετε συχνά τον χυλό της βρώμης σας. Με αυτόν τον τρόπο θα εμποδίσετε τις μεγάλες φουσκάλες από το να «εκραγούν» και να σας λερώσουν την κουζίνα. Επίσης, με το ανακάτεμα διευκολύνουμε την βρώμη να απελευθερώσει επιπλέον άμυλο, κάνοντας το πρωινό ακόμη πιο κρεμώδες!

 

(Visited 841 times, 1 visits today)