Το γνώριζες;

Όταν ακούμε για τη βιταμίνη c, αναμφίβολα η πρώτη σκέψη που κάνουμε είναι το πορτοκάλι! Ο λόγος είναι γιατί το έχουμε συνδέσει με αυτήν, καθώς όταν την χρειαζόμαστε καταφεύγουμε στο πορτοκάλι. Ωστόσο, υπάρχουν πέντε φρούτα με περισσότερη βιταμίνη c και ενδεχομένως να μην το γνωρίζεις.

Τα φρούτα που έχουν περισσότερη βιταμίνη c από το πορτοκάλι, είναι:

Παπάγια: Αν και πρόκειται για ένα μικρό φρούτο, παρέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 95 mg βιταμίνης C.

Ακτινίδιο: Ένα ακτινίδιο παρέχει περίπου 64 mg βιταμίνης C.

Ανανάς: Ένα φλιτζάνι του τροπικού φρούτου παρέχει 79 mg βιταμίνης C.

Μάνγκο: Ένα μάνγκο παρέχει 122 mg βιταμίνης C.

Φράουλες: Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει 85 mg βιταμίνης C.

(Visited 283 times, 1 visits today)