Είναι χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά αλλά πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και φυσικά σάκχαρα!

Τo μήλο είναι γεμάτο από αντιοξειδωτικές ουσίες, που είναι ότι καλύτερο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την άμυνα από εποχιακές ασθένειες.

Είναι χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά αλλά πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και φυσικά σάκχαρα, που καλύπτουν ικανοποιητικά την επιθυμία για κάτι γλυκό (δοκίμασε λεπτοκομμένες φέτες με λεμόνι και κανέλα).

Γιατί πρέπει όμως να τρώτε το μήλο με τη φλούδα του;

Η φλούδα περιέχει τις περισσότερες φυτικές ίνες

Ένα μέτριο μήλο με τη φλούδα του μας παρέχει 4,4 γραμμάρια φυτικών ινών. Χωρίς τη φλούδα, οι φυτικές ίνες που θα πάρουμε είναι μόλις 2,1 γραμμάρια.

Η φλούδα περιέχει τις περισσότερες βιταμίνες

Ένα μέτριο μήλο με τη φλούδα του μας παρέχει 8,4 μιλιγκράμ βιταμίνης C. Χωρίς τη φλούδα, η ποσότητα της βιταμίνης C πέφτει στα 6,4 μιλιγκράμ. Παράλληλα, όταν τρώμε το μήλο με τη φλούδα παίρνουμε κατά 30% περισσότερη βιταμίνη Α.

Η φλούδα του μήλου καταπραΰνει το αναπνευστικό

Η φλούδα του μήλου περιέχει μεγάλες ποσότητες κερσετίνης. Αυτό το ωφέλιμο αντιοξειδωτικό έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει στην καλή λειτουργία των πνευμόνων.

Η φλούδα του μήλου προστατεύει τη μνήμη μας

Η κερσετίνη προλαμβάνει την καταστροφή των ιστών του εγκεφάλου κι έτσι προστατεύει από το Αλτσχάιμερ και άλλες εκφυλιστικές ασθένειες.

Η φλούδα του μήλου προστατεύει από τον καρκίνο

Μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2007 από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ έδειξε ότι μια ομάδα συστατικών που βρίσκονται στη φλούδα του μήλου έχουν τη δυνατότητα να αναστέλλουν ή και να καταστρέφουν τα καρκινικά κύτταρα σε συνθήκες εργαστηρίου.

 

(Visited 175 times, 1 visits today)