Ποια είναι αυτά;

Ένα μεσαίο πορτοκάλι περιέχει κατά μέσο όρο 75 mg βιταμίνης C. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι 90 mg για τους άντρες και 75 mg για τις γυναίκες. Η δράση της, πολυεπίπεδη και εξαιρετικά ωφέλιμη για τον οργανισμό σου.

Αντικαρκινικό, αντιοξειδωτικό, ασπίδα για τη γρίπη, για τη διατήρηση της καλής κατάστασης των οστών, των δοντιών, των ματιών, των αιμοφόρων αγγείων αλλά και του μεταβολισμού. Κι αυτά είναι τα πιο σημαντικά.

Ωστόσο, υπάρχουν πέντε φρούτα με περισσότερη βιταμίνη c και ενδεχομένως να μην το γνωρίζεις.

Τα φρούτα που έχουν περισσότερη βιταμίνη c από το πορτοκάλι, είναι:

Παπάγια: Αν και πρόκειται για ένα μικρό φρούτο, παρέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 95 mg βιταμίνης C.

Ακτινίδιο: Ένα ακτινίδιο παρέχει περίπου 64 mg βιταμίνης C.

Ανανάς: Ένα φλιτζάνι του τροπικού φρούτου παρέχει 79 mg βιταμίνης C.

Μάνγκο: Ένα μάνγκο παρέχει 122 mg βιταμίνης C.

Φράουλες: Ένα φλιτζάνι φράουλες παρέχει 85 mg βιταμίνης C.

 

(Visited 1,496 times, 11 visits today)